Sara blir tokig!

Världens största grupptryck?
Många av mina vänner från Skåne har precis blivit föräldrar eller ska snart bli det för första eller andra gången. Mina biologiska klockor ringer så att jag får huvudvärk och jag bara vill så himla gärna! Samtidigt som mitt riktiga jag slår mig själv på käften och säger "Skärp dig, du vill inte alls, inte nu!". Just nu känner jag bara att alla mina vänner kan flytta upp hit så att jag kan få låna deras barn ibland. Det räcker ju gott och väl. ^^ Ha dem när de är söta och mysiga och lämna över dem till Mamma när de har bajsat. :')

Så nej, jag ska inte bli gravid än på ett par år,
men jag skulle kunna tänka mig att jag skulle se ut ungefär så här:



Gärna med Demi Moores kropp också. Hade inte tackat nej till den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0