Mys!

Ibland så måste man få vara lite snuttig! Helgen har varit awesome, massa mys och mat. Kan inte bli bättre. Igår bjöds det på kött+potatisgratäng i troopcrib, det uppskattades stort av gänget. Men till den stora nyheten. Jag ska börja styra upp mitt liv och bli riktigt nyttig. Jag kör med alla bokstavskombos jag kan! Lchf och c25k! Heja heja! Ska slänga upp nåt inlägg där jag förklarar lite mer vad det innebär.
Sen blev jag och markpuss fotade av grymmaste Heli i söndags. Det kommer också mer bilder på det om någon vill. Annars kan man kolla in hennes flickr. --> HÄR

Kommentarer
Postat av: H

Jag måste bara säga att ditt hår är awesome på den här bilden. :)

2011-09-06 @ 17:27:11
Postat av: M*

- awh thats so cute!

2011-09-06 @ 17:40:21
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0