Liten saryu längtar hem!

Jag ska alldeles strax bege mig till tågstationen här i Falun för att åka tåg ner till Skåne! Det ska bli så himla skönt att få komma iväg lite! Har saknat min familj och mina vänner! jag är så fruktansvärt trött efter en dags arbete och nu bara en lång väntan på att jag ska få sova på ett tåg. Haha. Nej, nu ska jag gå igenom min checklista och förtränga det jag kommer att glömma. :) Kommer att uppdatera bloggen minst en gång om dagen! Kan ju inte svika 16-dagarsutmaningen nu inte! :D Adjö så länge!
-
Nu vill jag mest av allt tacka min käraste Stäff för att hon tar hand om tok-katterna! BÄSTASTE TROOPIEN EVÅÅR! Så därför blir Stäff:

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0