Saras första!

Galet, galet och åter galet är allt jag har att säga om röran här i min etta. Att balansera jobb, packning, städ och en katt är svårare än vad det låter. Jag har inte speciellt mycket tid på mig att packa och städa lägenheten då jag ständigt jobbar. Men fyfan vad det är värt det! :) TroopCrib, here I come.

Nästa vecka bär det av till Falun. Jobbar sista dagen på onsdagen, drar på torsdagen. 
typ 9h resta med Max, släp och Katten Baloo. Kommer bli awesome.

 

Ville bara trilla in och säga hej för första gången, har fortfarande inget internet. (bredband2, ni är idioter)

Nu ska jag till jobb.

 

Adjö så länge! :)


Kommentarer
Postat av: Stäff

EEeeek! Me is längting:D

2011-07-20 @ 07:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0