Jul i Falun!

Eftersom att jag jobbar hela julen så firade jag och Maximiliam jul ensamma i TroopCrib (om man inte räknar med katterna dvs). Jag jobbade till 15:00 på självaste julafton, sedan så kom jag hem och började koka ihop lite julmat! Blev inte så mycket men vi fick ändå till; Köttbullar, prinskorv, ägghalvor med majonäs och rom, varmrökt lax, rostbiff, julskinka och Leos frestelse. (Familjen Leo's egna frestelse. Helt ansjovisfri och full med grädde och julskinka. <3 Mmm grädde.) Utöver dessa godsaker så hade vi gjort julgodis! Marsipanbollar med nougat doppade i choklad och polkagris-choklad-kola.

Det blev en awesome jul. :)
Jag somnade dock vid niotiden i soffan. Slutkörd som jag var. ^__^ Max roade sig med min julklapp från honom. Zelda Skyward sword. Hehe. Nu följer lite bilder!





Justja, vi i TroopCrib fick en helt awesome julklapp av min pappa! :) Det var tillochmed Addresserat till 'TroopCrib'. Lite bra är han allt min papi. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0