ännu en ursäkt!

Ja, vi är jävligt bra på ursäkter. Men juletider = stresstider!
Nu är Stäff i Laxå hemma hos sina föräldrar och jag sitter kvar i troopCrib då jag ska jobba hela julen. Men nog kommer jag fira jul alltid! Jag ska fira den med min kära pojkvän som stannar kvar i Falun och umgås med mig hela helgen! (förutom de 80% av den som jag jobbar dvs..)

Vi vann förresten en illustration i fina Tinas illustrationskallender! :D Glada troopies!

Vi kommer lägga ut bilden så snart vi får den, så länge så kan nu ju alltid besöka hennes blogg genom att klicka HÄR.


Puss och adjö för tillfället. :)

Åh, ni får en "vinterbild" på mig också, för att jag är så söt.

Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Hmmm - har ni inte fått bilden? Skickade igår=)



Passar på att önska er en mysig jul & ett glittrigt nyår!

2011-12-23 @ 11:07:49
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0