12/16 - Sara


- Någonting jag ångrar


Oj, sent bloggande idag! Det har varit mycket serie (American Horror Story) och film idag! :) Någonting jag ångrar.. Hmm. Det finns säkert massor som jag ångrar, fast samtidigt inte. Allt jag har gjort har förmodligen lett till att jag hamnade här i Falun! Vilket jag är väldigt glad över! :) Men om jag ska välja något så där spontant, så är det att jag glömde min takkrona i min förra lägenhet! Ja, jag vet en skitstor takkrona och jag GLÖMMER DEN? Seriöst, jag var inte helt vaken när jag flyttade. Som tur var så  hann mina föräldrar hämta den innan nästa människa flyttade in. :) Nu är nästa moment att föröska få den till Falun bara. Om inte mamma hade tänkt att ha den i sitt vardagsrum för evigt. ;) Så ja, det var nog allt jag hade att bjuda på! Nattinatti!



Btw, det verkar som om att vi har lite problem med bloggen? Fattar inte varför vår design aldrig ska få vara som den är. Dåligt Blogg.se, dååååligt! Vi fixar det imorgon tho, Gnite. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0