1/16

1: Jag tröttnar på mitt hår lika ofta som jag byter underkläder.
2: Jag avskyr gurka (förutom gurkan i cheeseburgaren på McDonalds)
3: Precis som Stäf så har jag någon form av kontaktallergi. Blir röd bara man tittar på mig.
4: Svensk hiphop är najs imo.
5: Jag har aldrig trivts så bra med ett jobb som jag gör nu.
6: Jag sjunger ungefär 90% av tiden jag är på jobb.
7: Kerstin Smide är vad jag kallar mig på Internet. Det är ett anagram på skedministern.
8: Jag kan lite om mycket. Speciellt s.k onödig fakta.
9: Min mamma trodde att jag var ett geni när jag var liten. Tji fick hon.
10: En gång, var jag med i en cirkus.

Kommentarer
Postat av: gubben

Bra jobbat, men visst kunde du komma på häftigare grejor

2011-11-21 @ 16:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0