13/16 - Sara



Min absoluta favoritförfattare (av extremt många omtyckta författare), Dean Koontz. Hans hund, Trixie, som har inspirerat honom mycket hade jag också velat träffa, men tyvärr är denne hund nu mera avliden. Men åter till Dean Koontz! Hans fantasyinspirerade thrillers är helt absurda. Serien om Odd Thomas är helt magisk. Ärligt, alla BORDE läsa dessa böckerna. Första boken blir även film nu nästa vår! För att läsa mer om Odd Thomas, besök Dean Koontz hemsida och läs en intervju med Odd Thomas. Eller varför inte besöka Odd Thomas egna Myspace? ;) Adjö på er!

Klicka här för att komma till Intervjun

Klicka här för att komma till Myspace

Kommentarer
Postat av: issa - tjejrappare och låtskrivare

sv. jaa haha man fastnar ju! =)

2011-12-04 @ 23:49:47
URL: http://issabellek.blogg.se/
Postat av: Mitt Hogwartsliv

Haha, jag har en väldigt liten datorskärm och såg först bara bilden och tänkte "vem vill träffa Niklas Strömstedt och nån jävla hund?". Typiskt mig att anta att alla män över 40 med varma leenden och snedlugg är Niklas Strömstedt.



Jag skulle förresten mycket hellre träffa en golden retreiver än Niklas Strömstedt. Han verkar ganska trist och djur är ju toppen.

2011-12-09 @ 21:52:53
URL: http://mitthogwartsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0