Skåneland!

Hej på er!
Under lite trista omständigheter så fick jag snabbt ta mig ner till . Min finaste "plast"farmor lämnade oss på juldagen och jag åkte ner för avsked och begravning. Som sagt var omständigheterna till besöket lite tråkig men ack vad jag är glad att jag fått umgås lite med miin Familj. Idag satt vi allihopa och åt anka. FYFAN vad det är gott. (ursäkte mitt språk, men det krävs för att understryka hur jävla gott det var) Ni blir tillochmed bjudna på en bild från denna mysiga tillställning i min mammas lya. ;)

Min mammas man Schade sitter först. Sedan min Pappa Sven, efter det kommer jag, den röd/rosa figuren i mössa är min yngsta lillebror Sammy och den där fula minen är då min äldsta lillebror Simon. Bakom kameran står då min Mamma Gittan :) Och på bordet finns det Mat! Kärlek i allra högsta grad säger jag bara! 

Idag kom även min kära Storebror Jhonny och hans Kära Marie och bjöd på semlor på förmiddagen! Som om detta inte vore nog så kom min vän Pernilla och besökte mig nu på kvällskvisten och vi snackade en massa skit! Jag har haft en fullspäckad dag med BARA mysiga människor i min närhet. Jag är så lyckligt lottad känner jag.

Kommentarer
Postat av: Schade

Stort jättetack att du kom ner på mammas begravning.



Sen kan det tilläggas att det faktiskt gick åt 2st ankor och då var det ändå inte jag som åt mest :)

2012-01-05 @ 21:13:02
Postat av: JFdressage

Vilken super fin blogg! :D<3



sugen på att följa via bloglovin? :)

2012-01-05 @ 22:24:51
URL: http://jfdressage.blogg.se/
Postat av: Marie

De var jätte trevligt att träffa dej igen kära sara..



Kram från strövelstorp

2012-01-08 @ 23:33:42
URL: http://lillebuu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0