Weekend i mälarbaden/eskilstuna!

Som ni ser så hade jag rätt så mysigt under min helg i Mälarbaden! Vi gjorde mycket mer än att vandrade i skog och båtade i sjö. Tillexempel så åt vi massa god mat. Både hemma hos min 'Svärfar' och hemma hos min 'Svärmor' :) Vi firade svärmors födelsedag i en vidgjord lada mitt ute på landet och hur mysigt är inte det? Supermysigt. Vi spelade även lite biljard med Yngligen Felix. (Min pojkväns lillebror) Det var nog det mesta. :) Massa latande blev det också. all kärlek till min Maximiliam för att han står ut med mig när jag är stressad. Du är veckans HedersTroop. <3

Kommentarer
Postat av: gubben

Ser mysigt ut, lite avis är jag nog, pok

2011-09-27 @ 15:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0