Leila kan slänga sig i väggen! SARA BAKAR!

Igår kväll fick jag ett ryck och bakade cupcakes! Chokladmuffins med Choklad- och nötkrämsfrosting blev det! Med småsmåsmå maränger och  vita chokladhjärtan på toppen! :) Ledsen för den dåliga bilden, men mitt kamerabatteri är inte än laddat och jag gissar på att cupcakesen är uppätna innan det händer! ;P

Jag ska på minisemester idag! Idag åker jag till Mälarbaden/Esiklstuna för att fira min 'svärmors' födelsedag.  Ska bli skönt att komma bort en helg! Ska föröska uppdatera medan jag är borta. Ha det bäst!
/ Sara

Kommentarer
Postat av: Micka

Söt blogg ni har här :>

Undrar hur jag kan ha undgått att lägga mina ögon på er om ni nu bor i falun?



and..

May the force be with you young padawans ;>

2011-09-24 @ 10:53:38
URL: http://enjoithis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0