DÅLIGT!

Ja, vi är sjukt dåliga på att uppdatera. Flick lite extra bekräftelse på det idag!
Ringde min Papi för att berätta att jag skulle komma till Höganäs om två veckor och fick skäll
för att vi inte var tillräckligt bra på att uppdatera! Kul med en hängiven läsare dock!
Trots att det är min Pappa.
Detta har hänt:
  • Sara glömde nyckel i trappuppgången
  • Nyckeln blev hittad
  • Någon annan tog nyckeln (ja, vem fan tar någon annans nyckel?)
  • Fick byta lås (- 1100kr för Sara.)
  • Vi spelar Sims
  • Sara jobbar
  • Stäff söker extrajobb och pluggar som attan!
  • Vi toklängtar till julen (typ asmycket)
  • Vi dricker glögg
  • Vi har en adventskalender där vi ger varandra småsmå presenter fram till jul! (bild nedan)
Ha det bra så länge! / Saratroop

Kommentarer
Postat av: gubben

Bra tjejer ni så duktiga,fortsätt med det

2011-11-11 @ 22:15:14
Postat av: mami

och jag längtar tills den 22e :-)

2011-11-12 @ 17:19:48
Postat av: Brorsan

och jag längtar till jul :D



fast skulle vara kul att se om du växt nåt höhö

2011-11-21 @ 02:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0