GoGoGo!

Idag gör jag tenta nr2 för den här veckan! Duktig tjej. Idag blir det hemtenta i foto fram till lördag. Jag känner mig faktiskt taggad. Iaf, jag glömde anmäla mig till några i våras, men det är nästan lite skönt, man kommer in bra i skolan direkt. Jag har en tenta nästa vecka också, den ska jag äga! Var 1,5 poäng ifrån g... 1,5!? Borde köra på vg den här gången! Yeah.
Igår hade vi lite mys här förresten, Markus och Max var här och vi käkade pizza och sen blev det efterlängtade pothead på bio. Falu-bion är mysig, det är alltid något fel, men igår funkade det perfekt! Vi har fått en AWESOME sak där ifrån btw.. IIhihih^^ Men det får ni se en annan dag:)

Kommentarer
Postat av: keela

ja, det är helt värdelöst!

2011-08-18 @ 15:41:32
URL: http://keela.se
Postat av: markie

funkade perfekt? den funkade ju inte alls >_<

2011-08-18 @ 19:16:52
Postat av: Monrou

Fin fin blogg. Hur trivs ni där borta?

Håller inte kolla på vem som är vem, men ena pluggar och andra har jobb har jag fattat de som.

Cad pluggar du som pluggar, och hur lång tid tog det för dig att få jobb du som nyligen fått det? :P

2011-08-19 @ 14:06:34
URL: http://monrous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0